Бербо пред Sun: Моля, не ме продавайте



Хората не са видели истинския Бербатов през този сезон"

Снимка: БГНЕС

Димитър Бербатов не иска да напуска Манчестър Юнайтед, пише в днешния си брой британското издание "Sun".
Българският нападател, който премина на "Олд Трафорд" преди две години за 30,75 милиона паунда, иска да остане, независимо от това, че във важните мачове е резерва, а атаката се води от Уейн Рууни, допълва вестникът.
"Хората не са видели истинския Бербатов през този сезон и аз имам голямо желание да покажа на какво съм способен за този клуб. Моята мечта е да продължавам да триумфирам с Юнайтед и да спечеля още един път шампионската титла", заявява Бербатов.
"В Тотнъм бележех повече голове, но там е много по-различно. Мен не ме притесняват критиците. Във футбола е трудно да бъдеш нападател, защото хората анализират повече грешките. Отколкото успеха. Имам борбен дух и винаги давам всичко от себе си, за да изляза от трудната ситуация", казва още Бербо пред "Sun".

Източник dnes.bg



По-нова публикация По-стара публикация Начална страница

0 коментара :

Публикуване на коментар