Живучкане пред камери



Започна новият сезон на шоуто Биг Брадър

Ванеса и Цветелин. Снимка: Big Brother

10 семейства плюс още двама души вече живеят (или както бе казала Софи Маринова във VIP Brother 3: „Ууу, Дачо, как хубаво ще си ЖИВУЧКАМЕ тука!”) пред 62 камери в къщата на Биг Брадър.
През следващите 12 седмици те ще се борят за голямата награда от 200 000 лева, тристаен апартамент в София (кв. Витоша, 3 етаж, южно изложение) и нова кола.
Кои са тези 11 двойки – видяхме в тричасовия лайф по Нова телевизия в понеделник вечерта.

Семейство Леоманни

Кристияна, 36 г., Варна

Била е на корицата на Playboy. Отдавна е имала фикс идея да бъде с италианец. 

Ето думите от видеовизитката й: „Не понасям бурния му гняв, когато е пил... Почти всяка седмица изпраща колети с подаръци от Италия. Накарах го да участва в името на детето... В хотела, където бяхме затворени през последните дни, беше некомфортно. Прозорците не се отваряха... Най-дългият ни период заедно с Массимо е десетина дни.”

Массимо, 39 г., Лече – Италия

Влезе в къщата с италианско-български речник в ръка. Ники Кънчев му подари и разговорник, след което съобщи, че Биг Брадър му е осигурил учител.

Имат 4-годишна дъщеря Вивиан. Семейството получи от Ники Кънчев месечна „заплата” в плик – 2500 лева. При съобщаването на сумата Кристияна се изсмя презрително и попита: „Това за един ден ли е?”

Семейство Цветанови от Ботевград

Ванеса, 17 г.

Тъй като е под 18, тя влиза с писменото съгласие на родителите си. Майка е на 3-месечно дете. Ето и нейните думи: „Правила съм секс с повече от 20 мъже... Светлин е мъжът на живота ми, но тогава той не беше готов за дете. Ще зарежа всичко, ако Светлин дойде да ме вземе.”

Цветелин, 31 г., барман

Има 3-годишна дъщеря от друга жена.

Той за себе си: „Голяма част от живота ми е минала по болници, съдилища. Участвал съм в много побоища. Има 60-70% вероятност да се разделим с Ванеса.”

Двамата получиха тайна мисия от Биг Брадър – „Стари рани”. Първите 2 седмици да живеят в къщата с други партньори. Ако успеят, получават имунитет за 2 седмици.

Цветелин трябва да живее в къщата с Ива – майката на първото му дете.

Ето какво каза Ива за Цветелин в предварително записано видео: „Той обича само себе си. Първо трябва да се наспи неговият гъз, да се нахрани неговият корем. Той непрекъснато е на пробация. Винаги няма пари за издръжката на детето ни.“

Цветелин: „Дори и за половин милион лева няма да се събера с нея.”

След като чуха условията на Биг Брадър, Цветелин каза: „Ще живуркаме 2 седмици, к’во да се прави.”

Ива: „Ще участвам, ако Цветелин осигури детето при евентуално спечелване на голямата награда.”

Последва пазарлък в студиото, който завърши със споразумение – Цветелин да даде 50 000 лева на детето, ако спечели голямата награда.

В края на тяхната тайна мисия в къщата ще има класация за „Най-щастливо семейство” и те не трябва да са сред последните три.

Двамата влязоха в къщата със заплата от 300 лв., а Ники Кънчев ги изпроводи с думите: „Нека видим как това генно модифицирано семейство влиза в играта.”

Ванеса пък получи условие да влезе къщата с бившия си приятел Светлин.

Семейство Трифонови от Поморие

Корнелия, 34 г., домакиня

Има един неуспешен брак зад гърба си.

Думите й: „Харесва ми да съм перфектната домакиня. Еманципацията не ми допада.”

Христо, 38 г., собствен бизнес

„Аз командвам в дома.”

Видяхме и видео как дъщеря му пише домашно, а Христо казва: „Пиши, че ще ти забия един.”

Патриархалното семейство влезе в играта с 1400 лв.

Семейство Качанови от Велинград

Елеонора, 19 г., танцуваща сервитьорка

Ражда дете още на 17. 

Тя: „Живеем при неговите родители. Майка му не ме харесва... Всяка вечер получавам неприлични предложения. Ей този пръстен (показва ръката си) е от един мъж, който живее в чужбина.”

Давид, 26 г., рецепционист

Той: „Аз съм рецепционистът с най-красивата жена. Изтеглих кредит и й купих 16 чифта ботуши.”

Двамата влязоха в къщата със „заплата” 300 лева и букет от 130 рози за Елеонора.

Семейство Чипеви от Етрополе

Имат мисия да помагат на двойката от Ботевград, която влезе с фалшиви партньори в играта.

Павлин, 32 г., безработен

Комарджия. Горд е, че се е запознал със Стоичков.

„Обичам жена си, но не съм влюбен в нея.”

Сашка, 30 г., сервитьорка

„Работя за 300 лева месечно и издържам семейството. Родителите ми изтеглиха кредит, но Павлин пропиля и тях. Лъже ме за всичко, безскрупулен е. От 2 години пия антидепресанти... Искам в къщата да докаже, че ме обича... Мечтая за по-красив живот с повече пари.”

Заплата на семейство Чипеви е 300 лева.

Семейство Петрови

Анжелика, 29 г., от Беларус

„Изкарвала съм и по 11 000 евро на седмица, но вече не съм стриптизьорка. Снимам се в еротични филми, но само с жени. Подтиквам Радо към тройки с друга жена. Хареса му... В къщата ще правя секс. Освен това съм свикнала всеки ден по 2 часа да си почивам гола.”

Радослав, 29 г., София

Бивш таксиметров шофьор, чийто живот се променя коренно след запознанството с богатата Анжелика. Срещат се за първи път в 5:30 сутринта на едно кръстовище в София

Получиха плик с 2500 лева.

Семейство Каменарови от Пловдив

Имат 2 деца и 3 внучета. Водят редовен полов живот.

Радка, 62 г., пенсиониран лекар

„Имаме 36-годишен щастлив брак.”

Чавдар, 62 г., изобретател

„Науката е моя страст. Живея за нея.”

Двамата влязоха в играта с 300 лева.

Семейство Шопови от Русе

Всеки от тях живее при своите родители.

Мария, 26 г., в майчинство

„Имам голямо самочувствие. Много съм красива. Казват, че съм русенската Анелия, но съм по-красива от нея... Стоян ми изневери. Имаше едногодишна връзка с едно Квазимодо, много грозно същество. Задникът й е 300 пъти по-голям от моя... Искам тук да проверя дали можем да бъдем заедно. В къщата му разрешавам да се доближава най-много на 1 метър до жените.”

Стоян, 24 г., диджей и охрана

„Тренирал съм бокс и борба. Агресивен съм... Тя е много ревнива, стигали сме и до бой.”

Семейство Шопови получи 300 лева.

Семейство Милеви от София

Боряна, 36 г., домакиня

Много се гордее, че е софиянка, израснала до Руски паметник и завършила елитна гимназия.

„Навремето ме питаха защо се женя за този селянин... Боян е страхотен любовник... Пряма съм и затова в Приморско не ме обичат.”

Боян, 37 г., ръководител монтажи

„Аз съм бивш гларус от Приморско. Питат ме дали съм се оженил за нея заради къщата в София. Че аз в Приморско да не живея в палатка... Ако нямахме деца, не бих живял с нея и един ден.”

Ники Кънчев им даде плик с 800 лева.

Семейство Кузмови от Пловдив

Веселин, 32 г., погребален агент

„Гримирам труповете и обичам да ги снимам преди и след моята работа. Това си е изкуство... Аз съм рокер, фашист, скинар, будист... Взимал съм всичко без хероин. Не се бия, защото съм бивш боксьор и знам как да реша нещата с един удар само... Другите в къщата само като ни видят, ще спрат да мислят.”

Ели, 34 г., домакиня

Имат две деца, едното е от предишна връзка на Ели.

Думите й: „Как решаваме проблемите си? С бой (смее се)”.

Те влязоха в къщата с двете си деца и две кучета – френски и английски булдог. Веселин показа сертификат, че кучетата не са агресивни и не могат да носят намордници.

Още по темата

При Биг Брадър по калцуни

На закачката на Ники Кънчев: „Весо, напомняш ми Гроши”, татуираният погребален агент отвърна: „Не го познавам.”

Семейството от Пловдив получи 800 лева и плик с първата мисия за всички участници в къщата.

След това камерите показаха как бившите гаджета Ванеса и Светлин влизат в тайната стая, обзаведена като будоар. Голямо легло, вана с ароматни соли и листа от рози (над ваната има скрита камера), богата трапеза, шампанско... Те двамата ще живеят известно време изолирано от останалите семейства.

А ето и първата мисия в Big Brother Family – „Вериги на любовта”. През следващите 7 дни всяка семейна двойка ще бъде постоянно завързана с 50-сантиметрова верига (от ръката на единия до ръката на другия). Те няма да свалят веригите дори при влизане в тоалетната.

При неуспех (ако някоя двойка свали веригата) всички губят 50% от месечния си бюджет.

В края на тричасовия лайф Биг Брадър съобщи, че багажът на съквартирантите е „загубен” и само децата ще получат куфарите си. Възрастните ще разполагат само с вещи от първа необходимост.

Така семейната сага, пред която и турските сериали сякаш бледнят, започна.

Източник dnes.bg



По-нова публикация По-стара публикация Начална страница

0 коментара :

Публикуване на коментар