Женски анали!



И ето една жена която обича аналния секс. Нямало такива жени – да, бе да! Дългогодишна връзка, сериозна кариера, страхотно тяло и от скоро бивш приятел. Описвам нея, не мен. Исках да направя интервю с нея и исках да е гола докато ми разказва, но понеже вече знаех повечето неща не се получи. Затова ще го направя така…
Деца, изведете родителите си от стаята – те не искат вие да знаете това!

Такааа… Тя носи черни дантелени бикини с някакви розови работки по тях, а аз пуша цигара от цигара. Още преди бившия е знаела какво е да те чукат в дупето и й харесвало. Харесвало й е много. Обича и ролевите игри – да бъде ученичка, полицайка или на шофьорски изпит.
Има интересни сексуални фантазии – хотел и непознат мъж. Без приказки – първо той я гледа как се задоволява после я целува и изчуква. Да, познахте-отзад. После той си тръгва. Няма нищо против тя даже да не го вижда и да е със завързани очи през цялото време. Вече ми тече слюнката…
Сега спи с по-младо от нея момче. Вика му Малкия, но не защото му е малък. Думите й колко му е голям ме засрамват. Каза ми, че е тясна и отпред и отзад, но обичала нещата да са плътни. И на двете места. Едновременно. Но предвид, че не е пробвала групово, предполагам, че ползва предмети и пръстите на партньора.
Искам да споделя нещо с вас – изтървавал съм си фитнеса на няколко пъти заради нея. Аз съм много стриктен когато говорим за тренировките ми. Да, така ми действа. И не, не съм аз Малкия. Не знам как ме нарича. Момент – ще я питам. Знае, че пиша за нея и й харесва. Сега яде плодово мляко. За мен не е разказвала на никой. Усмихва се. Усмихвам се и аз. Това е нашата малка тайна.
Не казвам, че харесвам само дупето й. Казвам, че на нея й харесва особено много, без да степенувам. Обича да я гледат. Веднъж ми спомена, че обича да си прави педикюра на терасата по бельо. Не я питах защо не го махне и него, а може би трябваше.
Питам я защо е изневерила първия път. Искала е по-добър секс. Секса и емоциите свързани ли са? Да, свързани са. Но с чувствата не са. Ако се случат двете на едно място, то е случайно.

Споделям това мислене.

Източник entelegentno-blog.com




По-нова публикация По-стара публикация Начална страница

0 коментара :

Публикуване на коментар