Премиерът Бойко Борисов отхвърли упреците на опозицията, че е намалял фискалният резерв.
"Много искам да помоля, с цялото си уважение към някои опозиционни лидери, които се докачат много, когато говорят на тема фискален резерв, да им напомня, защото може би навремето, когато те са били премиери, не са имали време да четат.
Затова ще им повторя, че по европейските програми, селските райони, метрото, магистрала „Тракия”, давам пари, взимаме от резерва, и след три месеца Брюксел ни връща парите.
Само за последните дни имаме над половин милиард върнати обратно във фискалния резерв, които сме разплатили, за да не спират строежите в София и в България, обясни подробно Борисов.
„Просто им обяснявам, че така се процедира по принцип, когато работиш по европейските програми и фондове. Но те нали бяха спрени, така че е разбираемо, затова им обяснявам защо става така, простичко и ясно. Иначе Дянков може и по-сложно да им го обясни", заяви още премиерът.
Той инспектира строителната площадка на метростанция 8-II под бул. „Княгиня Мария Луиза” пред ЦУМ.
Според строителите тунелът на метростанцията пред ЦУМ е един от най-големите в Европа – голям е 256 кв. метра.
От фирмата изпълнител заявиха, че днес отбелязват приключването на основния етап от изграждането на най-възловата метростанция на софийското метро – метростанция 8.
По традиция след тази фаза на строителство тунелната гилдия празнува успешния завършек на този етап от работата – най-сложната част от изграждането на всеки тунел.
"Много искам да помоля, с цялото си уважение към някои опозиционни лидери, които се докачат много, когато говорят на тема фискален резерв, да им напомня, защото може би навремето, когато те са били премиери, не са имали време да четат.
Затова ще им повторя, че по европейските програми, селските райони, метрото, магистрала „Тракия”, давам пари, взимаме от резерва, и след три месеца Брюксел ни връща парите.
Само за последните дни имаме над половин милиард върнати обратно във фискалния резерв, които сме разплатили, за да не спират строежите в София и в България, обясни подробно Борисов.
„Просто им обяснявам, че така се процедира по принцип, когато работиш по европейските програми и фондове. Но те нали бяха спрени, така че е разбираемо, затова им обяснявам защо става така, простичко и ясно. Иначе Дянков може и по-сложно да им го обясни", заяви още премиерът.
Той инспектира строителната площадка на метростанция 8-II под бул. „Княгиня Мария Луиза” пред ЦУМ.
Според строителите тунелът на метростанцията пред ЦУМ е един от най-големите в Европа – голям е 256 кв. метра.
От фирмата изпълнител заявиха, че днес отбелязват приключването на основния етап от изграждането на най-възловата метростанция на софийското метро – метростанция 8.
По традиция след тази фаза на строителство тунелната гилдия празнува успешния завършек на този етап от работата – най-сложната част от изграждането на всеки тунел.
Тунелът е с най-голямото сечение в Европа. Той е едно от най-сложните подземни съоръжения, изграждани някога в София.
Археологически находки наложиха метростанцията да се изгради на тунелен способ.Източник dnes.bg
Ключови думи: още актуални новини
0 коментара :
Публикуване на коментар