Не се притеснявам от компромати, сигурна е Кунева



Няма да водя компроматна война по време на предизборната кампания, както и никога досега не съм го правила.

Това заяви във Велико Търново независимият кандидат за президент Меглена Кунева.

По думите й компроматните войни са на равнището на подсъзнанието.

„Като видиш какви са атаките срещу тебе, веднага можеш да разбереш какви са техните страхове, породени от политически комплекси“, каза Кунева.

Още по темата



„Аз нямам лични притеснения от компромати ,защото никога не съм правила приватизация, никога не съм назначавала роднини, моите доходи са абсолютно ясни и напълно проверими, както и животът ми“, подчерта тя.

Кунева съобщи още, че веднага след издигането на кандидатурата й в социалната мрежа Фейсбук са създадени 14 фалшиви нейни лични страници.

Източник dnes.bg
тагове: меглена кунева, кандидат президентновините днес



По-нова публикация По-стара публикация Начална страница

0 коментара :

Публикуване на коментар