Михаил Михов не искал да му викат Мишо Бирата



„Мишо Михов, за огромно негово съжаление, стана известен заради скандала със записите. Той никога не е бил Мишо Бирата и му беше много неприятно, че го наричат така”, разказа  пред bTV Тити Папазов.

По думите му двамата са се видели на 12 февруари, когато по същия повод Михов го е попитал шеговито: Добре, Тити, кажи ми! Ако произвеждах презервативи, как щяха да ми викат?”.
Според Папазов, ако бизнесменът е трябвало да бъде окачествяван с някакъв прякор, той би трябвало да е свързан с баскетбола.
„Затова ми беше много болно в целия този период. Сигурно това, което се случи с него и с неговото име, с неглижирането от страна на премиера, казвайки: „Тоя, Мишо Бирата”, сигурно така се случва”, добави треньорът.

Още по темата

Той допълни, че не е запознат с подробности от неговия бизнес, но сподели, че е бил безрезервен за баскетбола: „Може би само той знае истината за това какво му е коствало. Защото много пъти се е задъхвал и съм убеден, че му е било много тежко да спазва обещанията, които прави”.
Папазов каза още, че не знае Михов да е бил рекетиран, но допълни: ”Няма бизнесмен, на когото преди избори да не му е почукано на вратата и той да не си е плащал. Вярвам, че това е в нашата действителност. Конкретно с Мишо, не знам”.
По думите му няма нищо странно около това, че бизнесменът е намерен в хотел: „Аз съм тясно свързан с него от 2007 година. Оттогава той живее в различни хотели (...) Неговият живот мина на колела и в баскетболната зала”.
По този повод Папазов призова да не се търси жълтото в смъртта на Михов и да не се правят опити за печеленето на политически дивиденти.
„Спортът е най-пряката пътека към управляващите. Това е естествен контакт. Ако аз съм министър-председател, най-нормално е да помогна на мои близки. Дали е правилно като морал и възпитание, е друга тема. Където и да отидеш, се искат връзки и контакти”, коментира Папазов.
Той обаче отбеляза, че информационното затъмнение по случая не е било уместно: „Лошо е, че нямаше изказване. Този път Борисов явно е повлиял – за първи път г-н Цветанов не е на събитието. Те иначе обикновено са една идея преди то да се случи”.
По думите на Тити Папазов Михаил Михов е станал известен на обществеността на 15 януари в негативен контекст, но това не би могло да заличи направеното от него за българския баскетбол.

Източник dnes.bg



По-нова публикация По-стара публикация Начална страница

0 коментара :

Публикуване на коментар