Жена преби мъжа си, заключи майка си на балкона



Жена преби мъжа си, удари майка си и я заключи на балкона. Семейната драма, която само по щастлива случайност не завърши със смърт, се разигра в столичния квартал “Дружба” малко след полунощ.

Насилието в дома на 39-годишната жена и съпруга й е от години. Тази нощ между двамата отново избухнал скандал. Неволен свидетел на гнева на жената станала и майка й.

“Аз спах и тя като ме удари в главата, и аз мисля, че е земетресение. После започва да го бие. Става страшна работа. Аз се опитах да я хвана, тя взе стола и ме удари по главата. Изгони ме на балкона и ме затвори”, разказва потърпевшата Захаринка пред bTV.

Възрастната жена звъннала в полицията. След минути на мястото се отзовали два патрула. 
Дъщерята обаче отказала да пусне униформените в дома си и да се предаде. 

Докато един от полицаите я увещавал да отвори вратата, друг екип техни колеги влязъл през балкона на жилището и успял да арестува побойницата.

Междувременно екип на Бърза помощ откарал пребития мъж в болница. 

На нападателката най-вероятно ще бъде повдигнато обвинение в опит за убийство.

Източник dnes.bg



По-нова публикация По-стара публикация Начална страница

0 коментара :

Публикуване на коментар