По-секси отвсякога – Адриана Лима



Адриана Лима никога не се е чувствала толкова красива и секси както след като е родила дъщеря си. 
Бразилският модел, която е майка на 16-месечната Валентина, сподели, че й харесва да е бременна и от раждането насам се чувства по-красива отвсякога, съобщи "Контактмюзик".
"Това беше най-хубавото нещо, което може да ми се случи в моя живот. По време на бременността беше страхотно. Тези хормони направиха чудеса с мен", коментира Адриана.
"Чувствам се много по-красива, секси, по-женствена. Мисля, че косата и кожата ми са много по-хубави", допълва тя.
И няма причина да не се чувства така, защото както казва тя, бременността развива женската красота на по-високо ниво.
Преди време Адриана разкри, че предпочита да бъде майка, вместо модел. 
"Най-добрата работа в света е да бъдеш майка. Никога не съм мислила, че мога да обичам толкова много. Винаги съм се чудела дали съществува безусловната любов. Сега съм сигурна, че съществува, защото я чувствам", продължава бразилската красавица.
Тя допълва, че майчинството изцяло е променило приоритетите в живота й. 

Източник dnes.bg



По-нова публикация По-стара публикация Начална страница

0 коментара :

Публикуване на коментар