Във фактурите на гражданите е дадена абсолютно цялата информация за сградата, за отделния обект и всичко в нея е съгласувано с държавните институции, включително и със сдруженията на гражданите. Освен основната фактура, в която детайлно е описано какво се е потребило през съответния месец, ежемесечно „Топлофикация София” предоставя и една втора справка с информация за разпределението на сградата между всички клиенти вътре, каза Стоян Цветанов и допълни, че в тази втора фактура, която се предоставя на домоуправителя или на упълномощеното лице, избрано от сградата, всеки може да види какъв е неговият дял от общата консумация, както и на всички останали съседи и така всичко е абсолютно и максимално прозрачно, за да са убедени гражданите, че плащат това, което са потребители.
Източник actualno.com
0 коментара :
Публикуване на коментар