Просто Генади!



Абонат съм на една телекомуникационна компания от години. И съвестно без закъснения всеки месец си плащам сметките – за домашен, мобилен телефон и интернет. И нямах особени проблеми до момента, в който реших, че трябва да им давам малко повече пари! Като мина на по-скъп план за интернет.
Не че държа да плащам по-скъпо, просто ми се наложи.

И така, на 7 март с бодра стъпка влязох в офиса им, а служителката любезно ми обясни какво трябва да направя – да подам заявление с искане да премина към по-скъпия план.

Тръгнах си с една особена лекота в душата. Оттогава обаче мина повече от месец, а лекотата вече се изпари. Защото до 13 април, 12,30 ч. при едномесечен срок за изпълнение не само че тарифният ми план не е променен, ами и нямам интернет!

Една вечер се прибрах вкъщи, а мониторът тъжно ме извести, че нет просто няма.

И така, какво свърши въпросната компания за месец и 5 дни: по данни от служители на компанията те просто са спрели един мой стар мобилен номер (бях подала заявка и за това), а по мои лични данни интернетът ми... също е спрян.

От началото на април многократно, което означава десетки пъти, бях прехвърляна от служителите от офиси на компанията към колцентъра и обратно.

Миналата събота например служителка от колцентъра ми заяви категорично, че договорът ми по старата тарифа всъщност бил автоматично удължен от 1 април за още една година, тъй като заявлението ми нарушавало едномесечния срок за предизвестие.

И няма никакво значение, че след това пак от служители на Vivacom разбрах, че автоматичното продължаване на договорите „официално“ било отпаднало от 1 април.

При едно от следващите обаждания в колцентъра научих, че при тях имало заявка за моя интернет и щели да предадат (каквото и да означава това).

След не знам още колко позвънявания отидох пак в офис на Vivacom, където, о, чудо,  установиха, че интернетът ми е абсолютно и просто спрян.

Така и не разбрах защо нямам интернет, при положение че не съм подавала заявление за това.

И така до последния ми разговор с колцентъра – със служителя Просто Генади!?!

Мъжът обеща, цитирам: да ескалира моя проблем, каквото и според него да означава това, защото ескалирането е всъщност задълбочаване.

Просто Генади упорито отказваше да се представи с име и фамилия и категорично ми обясняваше, че това е политика на компанията. Но щял да ми „ескалира“ проблема.

Всичко, което поисках от Vivacom, е аз, като коректен техен клиент, да получа друга – по-скъпа услуга, вместо по-евтината.

Явно обаче Vivacom няма особено силно желание да ми вземе парите.

След Просто Генади разговарях и с Румяна Якимова от пиар отдела. Тя май не се трогна за имиджа на компанията, но все пак обеща, че ще ми се обади до 12 ч.

И това не стана...

И аз останах без интернет – от Vivacom.

И изобщо нямам представа къде се изгуби искането ми за прехвърляне от един план на друг – в една и съща компания.

И кой е отговорен? Макар че трудно се комуникира с телекомуникационната компания Vivacom, чиито служители освен това се представят само с малки имена, а изискват от клиента си и фамилия, че и ЕГН.

Честно казано, в цялата тази сага останах с усещането, че все едно искам да получа някакъв документ със свръхсекретна държавна тайна, а не интернет.

Аз ще продължа да чакам, пък после може да започна да плащам на друг. Явно на Vivacom пари не им трябват.

*А това са част от корпоративните ценности, публикувани на сайта на Vivacom: 

Нашият успех е успехът на нашите клиенти. Предоставяме достъпни и комплексни решения и постигаме най-добрите резултати. Отговорни сме и заставаме зад всяко свое действие или решение.

С професионално обслужване и позитивно отношение ние внасяме цвят и настроение в живота на клиентите ни.
Казваме това, което правим и правим това, което казваме.

Източник dnes.bg



По-нова публикация По-стара публикация Начална страница

0 коментара :

Публикуване на коментар